reklama

Zákazník Billy - posledné hoviadko

Keď človek vyslovene nemá rád nákupy potravín, nájde si spôsob, ako ich prežiť, a často je ním najbližší prijateľný obchod. V mojom prípade Billa na Drieňovej.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (57)

Zvyk je železná oná, po rokoch som presne vedela, kde nájdem aj tú najzbytočnejšiu blbosť na pečenie, berú tam všetky kreditky a obvyklé šory sa vždy dali pretelefonovať.

Sťaby prvoaprílový žartík Billa začala obrovskú rekonštrukciu trvajúcu od 1. 4. do 15. 7., za ktorú sa síce zákazníkom nesmierne ospravedlňuje, ale aby nedošla o prachy, celá sranda prebieha za normálnej prevádzky. No o prachy príde tak či tak, lebo prinajmenšom v pondelok večer nasrdila niekoľkých zákazníkov tak, že tam skrátka už nevložia nohu, ani keby zdochýnali od hladu. Kto má za svoje peniaze absolvovať toto a pritom nezískať za hodinu hľadania nákup elementárnych potravín?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Takto vyzerá viac ako polovica predajne.

Obrázok blogu

Zároveň sa búrajú staré regály. Takto som si po akustickej stránke vždy predstavovala výrobnú halu ťažkého priemyslu. Je to rachot pekelný.

Obrázok blogu

Mojím cieľom bolo skromne zásobiť tri domácnosti: každú kartónom minerálok, jednu kilom paradajok a dvoma konzervami kukurice Clever, druhú melónom, pečivom a dvoma 2-litrovkami Coca-Coly prachobyčajnej. Ja sama som túžila po káve, prášku na pranie a psom žrádle.

Obrázok blogu

Mali jednu, slovom jednu paradajku. Kúpila som ju. Za 4,90.

Obrázok blogu

Melón nemali, ale môžem si zasadiť.

Obrázok blogu

Prášok som jednoducho prestala hľadať, ale nemej tvári nevysvetlíš prázdnu misku tak ľahko. Vzduchom sa niesli milé dialógy: „Jéj, kde ste našli perlivú Bonaqu?" To by zaujímalo aj mňa. Odchádzam bez minerálok. Coly light majú dosť, ale klasickú len v 0,33 l fľaškách, ktorými si môžu onô... a lightkou si ju môžu vypláchnuť. Hurá, náhodou som natrafila na jednu litrovku. Odchádzam a čudne ma svrbí tvár.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

Radosť archeológa - jediná konzerva kukurice pri pokladni.

Obrázok blogu

Svinčík,

Obrázok blogu

bordel, o hluku a prachu nehovoriac,

Obrázok blogu

to sú podľa vedenia "sťažené podmienky nakupovania" v období trvajúcom vyše štvrťroka.

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Už ma ani neprekvapila scénka s pokladníčkou, ktorej som podala kartu American Express a ona na to s hysterickým podtónom zatiahla: „Do p*čéééé!" Kto si počas prestavby nezanadával, nech hodí kameňom, či nie? Ešte stále som sa mala cítiť ako zákazník?

Skutočne ma rozčúlilo až zistenie v zrkadle vo výťahu, že mám líca a krk vysypané nejakým svinstvom. Alergický prejav na koži som nemala už roky a dosť ma zaujíma, aký humus sa im tam vznáša v lufte a padá na všetkých päť sójových rožkov, čo sa mi podarilo kúpiť pre moju mamu. Stavebný prach? Nejaké storočné plesne? Môžu byť vo vykachličkovanej predajni roztoče? Alebo výlučky švábov? Myší?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

S Billou končím. Za koho pokladá Billa zákazníkov, ktorí u nej nechávajú denne státisíce, že im umožňuje takýto štýl nákupu? Za úplné hovädá? Vedenie Billy spravilo zlé rozhodnutie a namiesto zavretia obchodu na dva týždne predvádza fantozziovskú verziu rekonštrukcie, ktorú nezvláda. Čím viac ľudí sa na nich vykašle, tým skôr to pocítia.

Nataša Holinová

Nataša Holinová

Bloger 
  • Počet článkov:  89
  •  | 
  • Páči sa:  3x

jazyčnica -e -níc ž. hovor. pletkárka pejor. jazyčnica, teraz aj na ešte lepšom blogu Zoznam autorových rubrík:  Ňa nebudete nasírat furtČlánky publikované indeJazykové oknovinyFotkyV dôchodku nad krémešmiPitominky furt

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu