reklama

Potrebujete inštalatéra? Úprimnú sústrasť

Roboty má totiž dosť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (107)

Včera ráno mi zabublalo v prázdnom a čistom dreze, čo vyvolalo veselú reakciu na druhej strane bezdrôtového telefónneho spojenia. S myšlienkou, že to môžu byť naozaj iba vodníci, som bezstarostne opustila trvalé bydlo.

Po návrate som našla vylievajúci sa drez. Vyprázdnila som ho kýblom. Obsah prišiel výlevkou a nevoňal, vlastne sa takmer dal krájať. V takom niečom tuším žijú krokodíly. Odpratala som to a rozmýšľala, či som očkovaná proti cholere. O desiatej večer sa drez veľmi rýchlo naplnil znovu. Pochopila som, že potrebujem pohotovosť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

O dva vchody ďalej býva nonstop krtko, na ktorého mám telefón. Aj by prišiel, ale na druhý deň o 16.00. Myslím, že dovtedy by krokodíly získali aj list vlastníctva na tento byt, takže s vďakou odmietam.

Google povedal napríklad toto:

KRTKOVANIE - BRATISLAVA - IHNEĎ, PORUCHOVÁ SLUŽBA - ihneď, INŠTALATÉR - 0903 903 799. Čistenie elektrickou vybrujúcou špirálou...

Volám mu:

- Dobrý večer, tu Holinová, potrebujem urgentnú inštalatérsku pomoc. Výlevkou prichádza voda s bahnom a neodchádza.

- To je asi nejaký dom, čo?

(Odpoveď hodná Mensy.)

- Áno, 6-poschodový.

- Ste na googli? Zavolajte takým tým sponzorovaným, čo sú hore.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

- Nerozumiem. Vám sa nechce alebo ako to mám chápať?

Tresk ho telefónom. Nie ja jemu, ale on mne. Mimochodom, vybrujúci gentleman sa na googli ukazuje ako prvý. Nesponzorovaný. A ako to teda vyzerá so sponzorovanými?

www.krtkovia.sk - volajte non-stop 24 hodín 0903 422 535 - No, volať môžete. Škoda, že to je úplný výpočet toho, čo môžete urobiť.
www.nonstopkrtkovanie.sk tel.: 0903 151 165 volajte non-stop 24 hodín - presne to isté.

Skúšam to s ďalšími asi desiatimi inzerátmi. Buď nedvíhajú, alebo ešte míňate na ich odkazovače. Pred polnocou čakám toho jediného človeka, čo je ochotný prísť, a premýšľam o tom, na ktorého paroma inzerujú nonstop služby a kedy príde kríza aj na ten lumpenproletariát. Kedy príde kríza na klampiara, ktorý v novembri nedorazil na dohodnuté rande na chalupu, kam som sa ja trepala 170 kilometrov s 20 000 korunami v kabelke, čo mala byť záloha. Dala som mu ešte šancu a telefonicky sa pýtala na dôvod, prečo sa neráčil dostaviť. A už som vedela, čo mi nakoniec drzo oznámi: že roboty má dosť. Kedy príde kríza na murára, čo mal prísť pred dvoma rokmi v utorok o štvrtej obzrieť plánovanú rekonštrukciu kuchyne? Má roboty dosť? No po dnešku mám aspoň číslo na nie najdrahšieho krtka, ktorý príde hneď. Vravel, že webstránku nepotrebuje. Roboty má dosť.

Nataša Holinová

Nataša Holinová

Bloger 
  • Počet článkov:  89
  •  | 
  • Páči sa:  3x

jazyčnica -e -níc ž. hovor. pletkárka pejor. jazyčnica, teraz aj na ešte lepšom blogu Zoznam autorových rubrík:  Ňa nebudete nasírat furtČlánky publikované indeJazykové oknovinyFotkyV dôchodku nad krémešmiPitominky furt

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu