reklama

O lietadlách a T-Come

Sme sa chceli aj s návštevou v sobotu večer mrknúť na fejsbuk.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (27)

Vzdialene to súviselo s fotkami z Heathrow, lebo neviem ktorý priateľ priateľa má tiež rád lietadielka. A keďže B747 milujem a chcem s ním žiť, môžem sa skamarátiť aj s podobne postihnutým človekom. Skrátka dôležitá vec. Hen:

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Najkrajšia je krčma hore. Prvá cenová. Tam človeka nepustia, ani keď predstiera, že zablúdil v rámci prechádzky nad Atlantikom. Veru, sprosto ma poslali špacírovať sa do economy klasu, a to som už vtedy bola VIP. 

Toto odbiehanie od témy je hrozné. Stačí mi ukázať lietadlo - živé alebo na fotke - a už fičím. V sobotu neštartovalo z Bratislavy skoro nič. Sme sa dívali.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

No a nešiel ani internet. Furt chyba 691. Tak sme sa od veľkého počítača s T-Comovým oným presunuli k notebooku, kde sme našli ďalšie skvelé lietadlá:

Obrázok blogu

a pripojili sa cez pomarančový mobilný a nenašli toho priateľa aviatiky. Ináč pre Airbusy nijak zvlášť nehorujem, ale tento je pekný.

V nedeľu ráno T-Com furt nič. Pripojím sa znovu cez mobilný a keby horelo, spravím to aj cez telefón. Ale to ja nerada, najmä odkedy som pilníkom v kabelke poškriabala displej. A celkovo mu hrabe, zamŕza aj v týchto hicoch. 

No a tam e-mail od T-Comu poslaný o pol piatej ráno a v ňom nové meno a heslo, lebo som ho trošku preobjednávala.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

To sú strašné somáre, ako vraví M. Najprv zlikvidujú prístup a potom pošlú mailom meno a heslo. Čo keď niekto nemá iný prístup, v nedeľu je prvého a chce si napríklad urgentne pozrieť nejaké lietadlá k prvej káve, há? Potom mu môžete vyvolávať a vypytovať sa, prečo vám ukázal:

Obrázok blogu

Tade prdká každý slušný B747, ale to zas odbieham.

Náladu po zistení, že to vlastne nie je prístupové heslo, by už nespravila ani darčeková poukážka na prehliadkový let nad Bratislavou. Onuo je to heslo pre security, ktorú som, mimochodom, zrušila, takže je nádej, že si ju zas po dvoch rokoch všimnem na účte, lebo bola zadarmo prvé tri dni, a to bez objednania.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Po nové heslo si môžem zájsť na ktorékoľvek predajné miesto, lebo neviem po telefóne povedať nejaký blbý kód zákazníka. Áno, obuť si topánky a fyzicky sa doručiť do nejakého šoru, a to v deň, keď sa nebudem nachádzať v Bratislave, a v dobe internetu, telefónu a nepreberných možností, ako si na diaľku overiť identitu.

Najvtipnejšie na tom nie je to, že heslo nemám doteraz, ale to, že som druhýkrát vstúpila do tej istej stoky. Pre toto som už pri objednávaní povedala do telefónu, že si prosím nové heslo naozaj VOPRED.

Nemôžem ani napísať, že je to banda kreténov, lebo by som sa musela sama vyhodiť z výberu, poneváč mám práve službu na blogu. To sa radsej pozriem sem.

Nataša Holinová

Nataša Holinová

Bloger 
  • Počet článkov:  89
  •  | 
  • Páči sa:  3x

jazyčnica -e -níc ž. hovor. pletkárka pejor. jazyčnica, teraz aj na ešte lepšom blogu Zoznam autorových rubrík:  Ňa nebudete nasírat furtČlánky publikované indeJazykové oknovinyFotkyV dôchodku nad krémešmiPitominky furt

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu