reklama

Tváre Blízkeho východu

Moje milé ksichty! Prezerala som si ich každý večer na displeji. Na tento výlet som šla s fungl novým foťákom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Rozličné nálady: potešenie, že ich fotím, zlosť, že som sa nespýtala, radosť aj hnev z iných vecí, troška hanby. Dievčina, ktorá mi povedala, že má dvadsať rokov, má možno toľko zubov. Chlapci, pokúšajúci sa rozdupať Petru na márne kúsky, majú rovnakú radosť z rýchlosti ako hocijaké iné decká. Ortodoxný Žid mi hrozil päsťou, len keď videl foťák na mojom krku, a aj preto tu nie je.  

Obrázok blogu

Niekto odchádza a niekto zostáva - uprostred púšte na parkovisku.  

Obrázok blogu

Krik či zívnutie? B je správne.

Obrázok blogu

Zoologická nezáhrada

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Armén a arménsky chlieb pred Sionskou bránou v Jeruzaleme

Obrázok blogu

Pohodička vo vlastnom obchodíku. Také isté topánky som si veľmi dávno kúpila v Metre.

Obrázok blogu

Arabský párik snov

Obrázok blogu

Jordánska žienka

Obrázok blogu

Dvadsaťročná

Obrázok blogu

Beduínsky výrastok

Obrázok blogu

Poznáme sa odniekiaľ?

Obrázok blogu

Táto úbohá vec tak zúfalo híkala, že by sa aj petranský kameň zložil v plači.

Obrázok blogu

Beduín, somár, hovno a mätový čaj

Obrázok blogu

Zúriaca doprava

Obrázok blogu

Smutný beduín

Obrázok blogu

Veselý beduín

Obrázok blogu

Tohto chlapca som ako jediného nasrdila svojím fotografovaním. Bežím domov...

Nataša Holinová

Nataša Holinová

Bloger 
  • Počet článkov:  89
  •  | 
  • Páči sa:  3x

jazyčnica -e -níc ž. hovor. pletkárka pejor. jazyčnica, teraz aj na ešte lepšom blogu Zoznam autorových rubrík:  Ňa nebudete nasírat furtČlánky publikované indeJazykové oknovinyFotkyV dôchodku nad krémešmiPitominky furt

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu