reklama

Pes miláčik alebo zabijak? (výsledky súťaže)

Aj tuto slúžim ľudu, čiže napĺňam heslo "admin homini lupus". Po ceste na posledné fotostretko som nie bez istej zlomyseľnosti vymyslela pre účastníkov fotosúťaž s témou: Keksík. Na fotky psíčkov a mačičiek sa často nadáva, ale kto urobí poriadny portrét psa? - občas sa zúfalo pýtam monitora blúdiac po našom fotoportáli. Prisľúbila som nezávislého rozhodcu a dokonca cenu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Iste ste zvedaví, koho som poprosila o hodnotenie a ako fotí.

Takto fotí VH:

Obrázok blogu

A terazki k súťaži:

Najväčší počet z vás bol zbytočne diskvalifikovaný už v úvode jednoduchým faktom, že ste neposlali nijakú fotku, a to bola pre porotu neprekonateľná prekážka. Sústredili sme sa teda na ostatných a z užšieho výberu som sa rozhodla publikovať tieto najlepšie fotky:

Brki to spočiatku poňal veľmi ponuro a touto momentkou, kde mu Keks uniká z dosahu širokouhlého objektívu, mi zdeformoval zviera na nepoznanie. Napriek tomu má fotka ducha, aj keď psíka veľmi očierňuje.
VH na ňu dlho zachmúrene pozeral a potešil ho až vlastný komentár: "Třicet případů majora Kexana".

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Jaza priniesla v podstate fotoreportáž o tom, že Keksík na Krížnej nemal inej roboty, ako pózovať raz jednému a hneď aj druhému, pričom prepletá nôžkami spôsobom, ktorý raz bude zaujímať jeho ortopéda. Práve nôžky priniesli Keksa, to jest Jazu na čestné štvrté miesto, keď VH zbadal jazykovú súvislosť: "Krížne nohy na Krížnej sú vtipné." Okrem toho pochválil krajinku.

Obrázok blogu

Koadminka Janet je od prírody dobrá duša, čo je orgán, ktorý pri fotení nezaprieš a v takom svetle sa usiluješ vidieť aj objekt. Keksa lákala na čokoládu s lieskovými orieškami a navyše uhádla, aká je moja obľúbená farba. Práve na harmóniu dvoch červených prvkov som márne upozorňovala rozhodcu, ktorý videl "prázdnu misku a žobrajúceho Keksa". (Ak rátame aj kliešťa nad obojkom, ktorého večer našiel Cyril, červené prvky sú tri.) Konečné slovo profesionála znelo: "Milá fotka. Červeň berie."

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

Zolec je vynikajúci portrétista a táto fotka upútala, už keď ju zavesil na náš fotoportál. Keby som nepoznala účastníkov, neuverím, že títo dvaja nepatria k sebe, a dokonca sa zdá, že majú za sebou nejaký vážny príbeh (jeden druhého vyniesol z požiaru alebo také čosi), o ktorom svedčí psí zadok dôverne pritisnutý k Cyrilovi. VH vraví, že je to aj technicky najlepšia fotka, akú v sérii vidiel.

Obrázok blogu

A na víťaznej fotke sme sa dlho smiali. Brki sa pochlapil a "chlapstvo" je tuším aj druhoplánová téma tejto fotky. Ja som vypískla len: "potentované prírodou", VH ju umiestnil na prvé miesto a komentoval: "vzácna kombinácia vulgárneho a veľmi milého."

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

Knižku zo série National Geographic o fotení portrétov teda posielame Brkovi (tomu milému človeku na Jazinej fotke) a ja už vymýšľam tému na október. Zatiaľ mám "úloha literatúry v 21. storočí", ale upozorňujem, že môže byť aj horšie.

Nataša Holinová

Nataša Holinová

Bloger 
  • Počet článkov:  89
  •  | 
  • Páči sa:  3x

jazyčnica -e -níc ž. hovor. pletkárka pejor. jazyčnica, teraz aj na ešte lepšom blogu Zoznam autorových rubrík:  Ňa nebudete nasírat furtČlánky publikované indeJazykové oknovinyFotkyV dôchodku nad krémešmiPitominky furt

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu