reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Nataša Holinová

Nataša Holinová

Bloger 
  • Počet článkov:  89
  •  | 
  • Páči sa:  3x

jazyčnica -e -níc ž. hovor. pletkárka pejor. jazyčnica, teraz aj na ešte lepšom blogu Zoznam autorových rubrík:  Ňa nebudete nasírat furtČlánky publikované indeJazykové oknovinyFotkyV dôchodku nad krémešmiPitominky furt

reklama

Ňa nebudete nasírat furt

Prečo je dôležité nemať Filipa

Nataša Holinová

Prečo je dôležité nemať Filipa

Už som si zasa raz myslela, že všetka tohtoročná aktivita ohľadne Spišského Hrhova bola úplne márna, nestojí za vynaloženú energiu a naše občianske združenie môže pokojne hibernovať ako ktorékoľvek iné korytnačky. Prišla však správa, ktorú som optimisticky už vôbec nečakala.

  • 25. okt 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 802x
  • 10
Prečo je "reedukácia" v tomto štáte zvrhlosť?

Nataša Holinová

Prečo je "reedukácia" v tomto štáte zvrhlosť?

Dva dni po páde vlády som si spomenula, čo mi v máji na tému Spišského Hrhova povedal minister Mihál: "Toto sa musí riešiť decentne, s diplomaciou. Alebo chcete naozaj, aby zajtra nastúpil Fico?"Vtedy som sa rozosmiala pri vyhrážke, že ausgerechnet ja spôsobím Ficov návrat, ak budem vyvolávať roztržky medzi štátnymi tajomníkmi. Dnes je to len milá spomienka na to, ako mala koalícia verbálne prednosť pred nejakými zásadami a predstavami, čo treba v politike urobiť.Už sa nemusím pýtať sociálnych vecí, čo teda od júna spravili pre reedukačné centrá, keďže na rozdiel od školstva tvrdili, že s nimi niečo aj spravia. Štátneho tajomníka MŠ Ivanča sme sa nemuseli pýtať ani vtedy. Vlády prichádzajú a odchádzajú a starý ošuntelý kaštieľ si naďalej žije svojím životom, nedotknutý nijakými zmenami.

  • 17. okt 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 541x
  • 15
Prístup štátneho tajomníka k týraniu detí - zlý sen

Nataša Holinová

Prístup štátneho tajomníka k týraniu detí - zlý sen

Od uverejnenia článku o reedukačných domovoch prešiel takmer mesiac a za ten čas sme prežili čosi ako skrátené opakovanie predchádzajúceho deja, hoci mu nechýbajú určité nové prvky. Zas tu máme štátne orgány, ktoré Hrhov vôbec nevzrušuje, potom sú orgány, ktoré Hrhov zaujíma, ale ich kompetenciám je asi taký blízky ako sirotinec vo Vladivostoku, opäť máme tajné aj neoverené informácie, ktoré nemožno publikovať ani inak s nimi narábať, máme chovanky, ktoré nechcú o Filipovi hovoriť. Čo je teda nového?

  • 28. jún 2011
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 7 797x
  • 44
Týranie detí s tichým požehnaním štátu

Nataša Holinová

Týranie detí s tichým požehnaním štátu

Dňa 23. 3. priniesli TN Markízy neuveriteľnú správu: odstúpil riaditeľ Reedukačného domova v Spišskom Hrhove Vladimír Filip. Stalo sa tak po tom, ako ho chovanka Simona obvinila z fyzického násilia a napísala sťažnosť na Ministerstvo školstva. Simonu hospitalizovali s otrasom mozgu. Na ňu a päť ďalších dievčat Filip podal trestné oznámenie (!) a potom odstúpil. Málokto však tuší, čo všetko sa v hrhovskom kaštieli dialo celé roky predtým.

  • 30. máj 2011
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 37 306x
  • 219
Bratislavská odťahovka - ryžovisko jedna báseň

Nataša Holinová

Bratislavská odťahovka - ryžovisko jedna báseň

Od štvrtka 7. 4. sa u nás na Záhradníckej odťahovalo, ako keby zajtra nebolo. Chápem - tiež mám obdobia, keď sa mi chce pracovať ako vrtuli. Chápem aj to, že keď sa desať rokov porušuje predpis beztrestne, nie je to argument proti sankcii. Toto bohumilé jarné upratovanie však vyvolalo otázky, pričom niektoré z nich sú už notorické.

  • 18. apr 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 869x
  • 29
reklama
Klamstvá o prideľovaní bytov

Nataša Holinová

Klamstvá o prideľovaní bytov

Odkedy vyplávala na povrch táto prasacina, chodila mi po rozume bytová historka z našej rodiny. Píšem si s bratom: "Každú stredu mali stránkové dni v plesnivej chodbičke na miestnom úrade. Ako z Bulgakova. Sedel som tam vždy so spľasnutou igelitkou s vecami do školy a poslanci v oblekoch s plnými štrngajúcimi igelitkami a darčekovými košmi sa predbiehali."

  • 11. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 10 806x
  • 193
Ako časopis Reflex bojuje proti islamu

Nataša Holinová

Ako časopis Reflex bojuje proti islamu

Reflex nepublikoval takýto xenofóbny manifest ešte nikdy. A nemával k tomu ani sklony.

  • 8. sep 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 634x
  • 316
O lietadlách a T-Come

Nataša Holinová

O lietadlách a T-Come

Sme sa chceli aj s návštevou v sobotu večer mrknúť na fejsbuk.

  • 2. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 158x
  • 27
Ako sa cestuje s invalidným vozíkom

Nataša Holinová

Ako sa cestuje s invalidným vozíkom

Členovia dobrodružnej výpravy boli pripravení na všetko. Len nie na to, čo prišlo.

  • 28. sep 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 553x
  • 24
Potrebujete inštalatéra? Úprimnú sústrasť

Nataša Holinová

Potrebujete inštalatéra? Úprimnú sústrasť

Roboty má totiž dosť.

  • 2. júl 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 10 250x
  • 107
reklama
Mestská polícia zasahuje

Nataša Holinová

Mestská polícia zasahuje

Včera dopoludnia sa na pokojnej ružinovskej ulici rozpútalo peklo.

  • 8. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 715x
  • 43
Ako T-Com predáva T-eplú vodu

Nataša Holinová

Ako T-Com predáva T-eplú vodu

Za dverami stáli dvaja chlapi s aktovkami. Keď som otvorila, bavil sa so mnou jeden a druhý už aj rad-zaradom vyzváňal pri ďalších dverách na našom poschodí.

  • 11. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 77
Veselé Vianoce a šťastné týranie zvierat

Nataša Holinová

Veselé Vianoce a šťastné týranie zvierat

„Čo sa smeješ? To sa nevieš ináč radovať? vraví môj kolega, vynikajúci copywriter, ktorý si ešte furt neželá byť menovaný. Ja áno, viem ešte nahlas volať hurá. Ale čo tí bedári, ktorí nedostanú lepší nápad ako rachnúť petardu?

  • 24. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 61
Vydavateľ zlodej, povrchná Markíza a poškodený prekladateľ

Nataša Holinová

Vydavateľ zlodej, povrchná Markíza a poškodený prekladateľ

Relácia Lampáreň včera priniesla reportáž o nepredstaviteľne pokazenej knihe, ktorá vyšla v Ottovom nakladatelství. Povedala a, ale nepovedala b ani c.  Aj ja som prekladateľka a redaktorka. Ak nejaké médium bude referovať o mojom preklade a uvedie moje meno, ale zabudne sa ma spýtať na názor, pričom redaktor nemá ani bledomodrej potuchy o výrobe kníh, a teda ani o podiele zodpovednosti, budem to jednoznačne pokladať za poškodenie môjho dobrého mena.

  • 3. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 15 647x
  • 135
Ad: Fízli porušujú predpisy... (aktualizované)

Nataša Holinová

Ad: Fízli porušujú predpisy... (aktualizované)

Keď som koncom júla  uverejnila tento článok, pozorný čitateľ - diskutér Lino - spravil presne to jediné, čo občan môže a k čomu sa v diskusiách tak často nabáda. Obrátil sa na inšpekciu Ministerstva vnútra. Ako to dopadlo?

  • 23. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 20 050x
  • 139
reklama
Koľko pravdy znesie ľudská bytosť?

Nataša Holinová

Koľko pravdy znesie ľudská bytosť?

Prišiel na psa mráz a na mňa choroba. A spolu s ňou čertovský vynález, ktorý som cez leto zapínala len sporadicky.

  • 22. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 44
Prečo stále tolerujem dve tváre jedného sveta?

Nataša Holinová

Prečo stále tolerujem dve tváre jedného sveta?

Ježišmária, ja neviem! Čo som zasa vyparatila? A ako to môžem odčiniť?

  • 4. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 141
Srdečný pozdrav pánom esenbé

Nataša Holinová

Srdečný pozdrav pánom esenbé

s ešpézetkou NR 619DM, ktorí slúžili občanom a vlasti v pondelok okolo 17.30.

  • 2. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 11
Fízli porušujú predpisy... ako hocikto iný pri moci

Nataša Holinová

Fízli porušujú predpisy... ako hocikto iný pri moci

Z nostalgicko-pisálkovských dôvodov som si šla fotiť Starý most. A prišla som k nečakanému úlovku, pričom tieto dve témy spolu súvisia viac, ako by sa mi páčilo.

  • 23. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 25
Kauza Starý most - ako nám dodrbávajú mesto

Nataša Holinová

Kauza Starý most - ako nám dodrbávajú mesto

„Kurva na Dunaji, našla som označenie Bratislavy v jednej z diskusií. Pasie ju magistrát, dodávam.

  • 22. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 67
reklama
SkryťZatvoriť reklamu